مراقب فرزند پسر خود باشید = بچه بازها در کمینن
نوشته شده توسط : مهدی
 

روش اول  ( از طریق سینما )

بچه بازی به روش سینما

بچه بازان در کنار سینماها در کمین مینشینند و بچه های تنها را به تور خود می اندازند و حتی بعضی از آنها پول شخص مورد نظر را برای جلب اعتماد بیشتر حساب می کنند .

بچه باز همیشه هنگام ورود به سینما تمام جوانب امنیتی را حساب می کند و تمام آنها با شیوه های مختلف قصد دارند شما را جذب خود کنند ، آنها بعد از ورود به سینما می بینند بچه های تنها کجا نشستند و در کنار آنها می نشینند و با جملاتی از قبیل عجب فیلمی هست و تخمه بفرما و ... قصد ارتباط با شما را دارند و بعد از اینکه جوابی نشنیدند دست خود را به طور اینکه اتفاقی به شما خورده بر روی پایتان می کشد . و اگر عکس العملی از شما دیده نشد دوباره این کار را تکرار می کند و با آلت شما بازی کرده در این موقع شما راست می کنید و فکر میکنید طرف مقابل قصد دارد به شما کون بدهد ، که کاملا" این چنین نیست و این یک روش دیگر بچه بازان حرفه ای است .

نکته مهم : در صورت این چنین برخوردهایی از بچه بازان سریعا " به مسوولین سینما اطلاع دهید و بدانید که این چنین موردهایی در سینما زیاد می باشند و با آن بچه باز برخورد جدی می کنند . و همیشه در کنار خانواده ها و کسانی که سن شان از شما کم هست بنشینید و این فرصت را از بچه بازان سینمایی بگیرید .





:: بازدید از این مطلب : 2085
|
امتیاز مطلب : 99
|
تعداد امتیازدهندگان : 41
|
مجموع امتیاز : 41
تاریخ انتشار : 9 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: